- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.yKE1JoC3.dpuf Style Nightcap: Happy B-day to me!

2012/12/20

Happy B-day to me!

(vintage shirt, atmosphere skirt and 'no name' necklace)


Kiedyś urodziny nic dla mnie nie znaczyły... no prawie nic. Były jedynie wymówką do imprezy do białego rana i świetną zabawą z przyjaciółmi. Z każdym rokiem było bliżej i bliżej do tej całej 'dorosłości' i samodzielnego życia. Nie mogłam się tego doczekać.Teraz, gdy już to mam - co roku wpadam w panikę. Ten dzień jest dla mnie głównie analizą tego, co osiągnęłam i postawieniem sobie nowych celów na przyszły rok. Niektórzy robią to w sylwestra, dla mnie tym dniem są właśnie moje urodziny. Problem pojawia się wtedy, gdy ma się wygórowane ambicje i choćby 'skały srały' nie jest się w stanie temu sprostać. Małe sukcesy wtedy już tak nie cieszą... Muszę o tym pamiętać i nie być taka surowa dla siebie. Bo stąd nie taka daleka droga do depresji! Wam też tego życzę. Zawsze, ale to zawsze pamiętajcie,ile jesteście warci i wierzcie w marzenia, bo się spełniają! :)

7 comments:

  1. happy birthday doll ^^
    kiss and happy day
    vendy

    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    ReplyDelete
  2. Taka mądra bo od urodzin tak ma niedaleko do sylwestra :P
    I w końcu taka radooosnaaa :)) miło się patrzy :))
    i o to mi właśnie chodziło - wpisy nie tylko o modzie, ale też o Idze :P

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia i przepysznie wyglądający tort :)
    Na tobie piękna bluzka, a wraz z kieliszkiem w reku wyglądasz po prostu szampańsko :)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz stylowo:)

    Chciałam zachęcić Cię do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu - do wygrania jest kopertówka Mako bags wykonana ze skóry naturalnej.:)

    Pozdrawiam i życzę wesołych Świąt,
    Sylwia

    ReplyDelete
  5. Prześliczna sukienka <3 Spóźnione życzenia, ale - wszytskiego najlepszego! :)
    A teraz bardziej na czasie - wesołych świąt ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  6. spóźnione- Wszytskiego najlepszego ;)

    ReplyDelete
  7. Może jakiś sylwestrowy pościk wkrótce?:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...