- See more at: http://blogtimenow.com/blogging/automatically-redirect-blogger-blog-another-blog-website/#sthash.yKE1JoC3.dpuf Style Nightcap: In the meantime... Welcome to the dark side!

2012/11/05

In the meantime... Welcome to the dark side!

(C&A shirt, NewLook pants (+DIY), Top Secret bag, H&M ring and shoes via sequinshoes)



photos by Anna Piekarska




'The Balenciaga fashion house and Nicolas Ghesquière have announced their decision to end their working relationship. Nicolas has been the Creative Director of Balenciaga since 1997.' That's what I wrote on my facebookpage today. Let's pretend that this is some kind of 'mournful' post and my wardrobe is nothing like Polish autumn at the time.




'Balenciaga i Nicolas Ghesquière postanowili zakończyć współpracę... Nicolas był dyrektorem kreatywnym tego domu mody od 1997 roku... <chlip>' Tak napisałam na facebooku. I trzymajmy się wersji, że to 'żałobny' post... to wcale nie jest tak, że moja garderoba jest idealnym odzwierciedleniem tego, co dzieje się za oknem!

16 comments:

  1. W końcu! Ta torba i pierścionek wyglądają genialnie. Zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :D :*

    ReplyDelete
  2. Swietna stylówa : O

    Obserwujemy ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przecież nikt Ci nie zabrania oO Ale nie chcę żebyś mnie śledziła tylko dlatego, żebym się odwdzięczyła. Poradzę sobie z mniejszą ilością 'fanów' ;)

      Delete
  3. Bardzo ciekawa bluzka, bardzo mi sie podobają takie aplikacje:)
    Super włosy:)

    ReplyDelete
  4. śliczna bluzka! w ogóle cały zestaw bardzo mi się podoba. świetnie!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous7/11/12 16:05

    Pierścionek i buty są suuuuuuuuper! :* Cała stylizacja jest świetna! Bardzo elegancka i dziewczęca! :)

    ReplyDelete
  6. dziekuje za mily komentarz swietny blog boskie zdjecia pozdrawiam serdecznie :*

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się ten Twój "żałobny" post! Ale jeszcze bardziej od samym ubrań i dodatków, które są świetnie połączone (zwłaszcza buty i koszula) niesamowicie podobają mi się Twoje włosy! :)

    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  8. i loooove the blouse.. you look so cool,
    i've a new post up if you get a chance to take a look xx

    http://supposeishouldblog.blogspot.ca

    ReplyDelete
  9. świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się kopertowka, a do tych butow powoli zaczynam sie przekonywac, u Ciebie wygladaja super!

    ReplyDelete
  10. pierwsze co mi się rzuciło w oczy to Twoje przepiękne loczki, łaa :D jestem oczarowana! pięknie wyglądasz, Twoja delikatna uroda z mocną stylizacją świetnie kontrastuje :) koszula fenomenalna jak i sneakersy, ale kopertówka to już przegięcie heh - cudowna.

    ReplyDelete
  11. Great look! i've been crushing on black and dark looks myself lately and have bought a lot of black stuff
    xx
    www.junewantsitall.com

    ReplyDelete
  12. świetne buty i koszula :)
    bardzo ładnie wychodzą Ci kreski, zazdroszczę :p

    ReplyDelete
  13. Koszulka genialna, piękne masz włosy..:)
    Obserwuję, będę zaglądać częściej.:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...